Kampanja: Proslava Dana planete Zemlje kroz održivu modu
SAOPŠTENJE ZA JAVNOST
Bratislava, 22.04.2025
Textile House i Barbora Yurkovic lansiraju BE UP! Kampanja: Proslava Dana planete Zemlje kroz održivu modu
Ne mora svaki komad biti savršen da bi bio vredan. Čak i naizgled nepodnošljiva odeća može zablistati u novom svetlu. Na Dan planete Zemlje, Textile House je lansirao svoj BE UP! kampanju, koja ima za cilj da inspiriše javnost da prihvati održiviji pristup modi kroz upcicling – kreativno oživljavanje odevnih predmeta sa fokusom na stil i odgovornost.
Ambasadorka kampanje je poznata modna kreatorka i influenserka Barbora Yurkovic, koja će kroz radionice, video snimke i društvene mreže deliti praktične savete kako da udahnete novi život predmetima koji bi inače ostali zaboravljeni u ormanima – ili još gore, završili u smeću.
„Naš cilj je da pokažemo ljudima da moda ne mora da bude brza da bi bila u trendu, i da se jedinstvena odeća sa ličnim dodirom može kreirati od polovnih materijala“, kaže Jane Nielsen, izvršna direktorka Textile House-a.
Textile House, dugogodišnji lider u second-hand modnom tržištu, pruža prostor gde obični komadi postaju neobične priče. Upcicling nije samo ekološki prihvatljivo rešenje već i način da se izrazi kreativnost i doprinese zaštiti planete.
__________________________________________
Vise informacija mozete pronaci na:
www.textilehouse.sk
IG: @textilehouse_
